Als er ‘Beschikbaar via nabestelling’ bij een product staat hebben wij het product momenteel niet op voorraad. In de meeste gevallen hebben wij het product dan al bijbesteld en zal het snel weer voorradig zijn. Het is gewoon mogelijk om te bestellen, echter kan de levertijd langer zijn dan normaal.
Als dit bij een product vermeld staat is het nog niet verschenen / nog niet op voorraad. Je kunt het artikel alvast reserveren en zodra het beschikbaar is sturen wij het direct naar je op. Dit wordt ook wel pre-order genoemd.
Klik hier voor alle informatie over de levertijd van onze producten.
Klik hier voor een overzicht van alle verzendkosten.
De betalingen in onze webshop worden verwerkt door Mollie. Er worden geen extra kosten gerekend voor betalingen. Klik hier voor een overzicht van alle betaalmogelijkheden.
Ja, dat is mogelijk via in3. Klik hier voor meer informatie.
Ja, dat is mogelijk. Kies tijdens het afronden van je bestelling voor ‘Achteraf betalen (via Billink of Klarna)’.
Ja, momenteel accepteren wij de volgende cadeaukaarten: Webshop Giftcard, VVV Cadeaukaart en Good4fun. Kies tijdens het afrekenen voor Cadeaukaarten en selecteer je cadeaukaart. Met een VVV Cadeaukaart kan maximaal € 50,- betaald worden. Indien u voor een groter bedrag wilt bestellen kunt u het resterende bedrag met een van de andere betaalmogelijkheden betalen.
Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren. Klik hier om alles te lezen over het retourneren van een artikel.
Het is niet mogelijk om etenswaren te retourneren. Chocolade, koeken, nougat, fudge etc. zijn producten welke onder goede omstandigheden geleverd moeten worden. Deze lekkernijen zijn levensmiddelen en vallen buiten het herroepingsrecht, omdat deze onder andere bederfelijk zijn.
Ja, dat is geen probleem! Bel ons gerust voor vragen over producten, bestellen, levertijd, enzovoort. Wij zijn dagelijks bereikbaar op: +31(0)71 – 234 0 234. Liever op een andere manier contact opnemen? Bekijk onze contact pagina.