Veelgestelde vragen

Er staat ‘Beschikbaar via nabestelling’ bij een product, wat betekend dat?

Als er ‘Beschikbaar via nabestelling’ bij een product staat hebben wij het product momenteel niet op voorraad. In de meeste gevallen hebben wij het product dan al bijbesteld en zal het snel weer voorradig zijn. Het is ook gewoon mogelijk om te bestellen, echter kan de levertijd langer zijn dan normaal.

Waarom staat er ‘Nu vooruit bestellen’ bij een product?

Als dit bij een product vermeld staat is het nog niet verschenen / nog niet op voorraad. Je kunt het artikel alvast reserveren en zodra het beschikbaar is sturen wij het direct naar je op. Dit wordt ook wel pre-order genoemd.

Hoe lang is de levertijd?

De meeste producten uit onze webshop zijn direct uit voorraad leverbaar. Je ontvangt deze in Nederland meestal binnen 1-2 werkdagen thuis en in België binnen 4-8 werkdagen.

Sommige producten hebben een langere levertijd. Zodra je een bestelling hebt geplaatst wordt je hierover geïnformeerd. Het is ook mogelijk om voor de zekerheid eerst contact met ons op te nemen voordat je een bestelling plaatst.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland: € 5,75 en gratis bij besteding vanaf € 35,- (voor producten die door de brievenbus passen betaal je € 3,95). Sommige producten worden altijd gratis verzonden binnen Nederland. Bij deze producten staat het label ‘Gratis verzending (NL)’.

Verzendkosten België: € 9,95 en gratis bij besteding vanaf € 50,- (voor producten die door de brievenbus passen betaal je € 7,00).

Onze bestellingen worden verzonden met PostNL, DHL of DPD. Als wij je bestelling als pakket verzenden, ontvang je van ons een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

De betalingen in onze webshop worden verwerkt door Mollie. Er worden geen extra kosten gerekend voor betalingen. Klik hier voor een overzicht van alle betaalmogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Ja, dat is mogelijk. Kies tijdens het afronden van je bestelling voor ‘Achteraf betalen (via Billink of Klarna)’.

Accepteren jullie cadeaukaarten?

Ja, momenteel accepteren wij de volgende cadeaukaarten: Webshop Giftcard, VVV Cadeaukaart en Good4fun. Kies tijdens het afrekenen voor Cadeaukaarten en selecteer je cadeaukaart. Met een VVV Cadeaukaart kan maximaal € 50,- betaald worden. Indien u voor een groter bedrag wilt bestellen kunt u het resterende bedrag met een van de andere betaalmogelijkheden betalen.

Hoe kan ik een product retourneren?

Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren. Klik hier om alles te lezen over het retourneren van een artikel.

Kan ik jullie bellen?

Ja, dat is geen probleem! Bel ons gerust voor vragen over producten, bestellen, levertijd, enzovoort. Wij zijn dagelijks bereikbaar op: +31717853753. Liever op een andere manier contact opnemen? Bekijk onze contact pagina.